Care sunt conditiile necesare pentru incheierea unui contract de furnizari servicii?
Conditiile
necesare a fi intrunite pentru incheierea unui contract de furnizari servicii
sunt:
- Adresa
unde se doreste instalarea serviciilor trebuie sa figureze in aria de acoperire
NextGen;
- Solicitantul
trebuie aiba minim 18 ani impliniti;
- Solicitantul trebuie sa prezinte actul de identitate si actul de spatiu pentru locatia unde
doreste instalarea serviciilor in original si sa ofere reprezentantului NextGen
o copie a acestora.
Care este termenul de instalare al serviciilor NextGen?
Contractual, serviciile NextGen se instaleaza in termen de 30 zile lucratoare, insa ne straduim ca in maxim 4 zile lucratoare sa iti instalam serviciul.
Ce se intampla daca imi schimb adresa?
Daca intentionezi sa-ti schimbi domiciliul, trebuie sa vizitezi magazinul NextGen din localitatea ta, in vederea analizarii posibilitatii mutarii serviciilor la noua locatie, click aici pentru locatiile magazinelor noastre. Oferiti serviciu de suport tehnic?
Da, departamentul de suport tehnic raspunde solicitarilor dumneavoastra si poate fi contactat prin apelare la numarul 03xx 564 400 (xx este prefixul judetului), disponibil zilnic 24h / 24h si 021 569 00 10 pentru clientii NextGen din Bucuresti si judetul Ilfov.
Cum pot sa comand unul din serviciile NextGen?
Pentru mai multe informatii legate de aria de acoperire sau oferta comerciala curenta, ai posibilitatea de a apela numarul de suport relatii clientii, poti sa vizitezi cel mai apropiat magazin NextGen, sau prin accesarea paginii de comanda online. Cum pot plati factura NextGen?
Cu scopul de a oferi
abonatilor modalitati flexibile pentru plata serviciilor, NextGen va pune la
dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
- ONLINE
- NUMERAR
- TRANSFER BANCAR
Pentru informatii complete despre modalitatile de plata te rugam sa accesezi sectiunea Cum PLATESC?
Cum pot plati online factura NextGen prin intermediul site-ului www.next-gen.ro ?
Acum poti plati on-line factura NextGen, prin intermediul site-ului propriu
www.next-gen.ro, fara autentificare, direct de pe site, cu un minim de informatii - cod de client, serie si numar de factura.
Aceasta facilitate este disponibila gratuit pentru clientii
NextGen. Plata, pentru care nu se percepe niciun comision, se poate
efectua cu ajutorul unui card bancar VISA sau MasterCard,de credit sau
debit. Solutia de plati on-line este furnizata de compania GECAD
ePayment, iar lista cardurilor romanesti acceptate poate fi consultata
aici.
Pentru a putea plati online factura pentru serviciile NextGen iata pasii pe care trebuie sa-i urmezi:
- Acceseaza sectiunea Plateste online de pe pagina www.next-gen.ro
- Completeaza in Formularul de plata rapida factura NextGen urmatoarele informatii:
Cod de client
Serie si numar factura
Adresa de email
Suma de plata
-
Verifica datele adaugate si selecteaza butonul Initiaza plata online, pentru a putea fi redirectionat catre interfata securizata de plati online furnizata de catre PayU.
-
Completeaza in interfata securizata gestionata de catre PayU datele de identificare ale cardului tau bancar, de pe care doresti sa efectuezi plata.
-
Datele de identificare ale cardului sunt folosite doar de catre PayU pentru a realiza tranzactia. NextGen nu proceseaza, nu le salveaza si nu le foloseste in nici un fel.
-
Realizeaza plata si asteapta pana primesti un mesaj de
confirmare a tranzactiei, pe adresa de email inregistrata in Formularul
de plata online factura NextGen.
-
Daca intampini erori la introducerea informatiilor
corespunzatoare cardului, te rugam sa apelezi Departamentul Suport
pentru procesul de comanda online PayU la numarul de telefon: 021 3032060, program: 24/24.
Ce costuri implica realizarea platii online prin intermediul site-ului NextGen ?
Aceasta facilitate este disponibila gratuit pentru toti utilizatorii Nu se percepe niciun comision pentru plata.
Ce carduri sunt acceptate pentru plata facturii NextGen ?
Sunt acceptate urmatoarele tipuri de carti de credit/debit: VISA
(inclusiv Visa Electron), MasterCard (inclusiv Maestro) sau orice alt
card bancar emis sub siglele VISA sau MasterCard.
Lista cardurilor romanesti acceptate poate fi consultata
aici.
Cum pot afla informatiile solicitate in Formularul de plata rapida: cod de client, serie si numar factura NextGen ?
- Poti gasi aceste informatii pe factura ta NextGen, in partea stanga-sus.
- Daca nu ai o factura la indemana poti solicita aceste informatii contactand Dep. Relatii Clienti
NextGen: 03xx 564 400 (unde xx reprezinta prefixul judetului)
/Bucuresti (pentru clientii din Bucuresti si din judetul Ilfov):021 569
00 10. program Luni-Duminica 00:00-24:00
Ai intrebari legate de plata online ?
Daca ai intrebari legate de plata online, ai la dispozitie urmatoarele canale
PayU:
E-mail:
support@epayment.ro
GECAD ePayment Dep. Suport plati online: 0213032060
Cum pot sa stiu daca tranzactia a fost efectuata ?
Dupa realizarea platii vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de
e-mail introdusa in Formularul de plata online factura NextGen. Va rugam
sa sa verificati Inbox-ul, inclusiv SPAM si Trash.
Cat de sigura este introducerea informatiilor personale pe pagina de plata ?
Utilizarea datelor personale in scopul plasarii unei comenzi online pe
pagina PayU se face printr-o conexiune de tip HTTPS, beneficiind de una
dintre cele mai avansate modalitati de criptare (SSL 128 bit). In acest
fel, se micsoreaza la maxim riscul unei scurgeri de informatii care ar
putea provoca un eventual furt de identitate.
Pentru mai multe detalii poti accesa pagina de
Suport PayUServiciul de Internet: care sunt avantajele fibrei optice fata de alte medii de transport?
Fibra optica asigura cea mai mare viteza de comunicatie in comparatie cu celelalte solutii (XDSL,cablu coaxial). Avand cea mai mare stabilitate si fiabilitate in comparatie cu solutia wireless si fiind imuna la perturbatiile electromagnetice si atmosferice fata de solutia UTP fibra optica este mediul propice pentru solutia dumneavoastra de comunicatie.
Serviciul de Internet: ce avantaje imi ofera viteza de acces garantata?
Avantajul consta in utilizarea latimii de banda la capacitate maxima si ofera clientului acces individual fara variatia traficului. Printre altele, timpii de raspuns raman constanti la valoarea minima, viteza de download fiind constanta.
Doresc sa vizionez un canal care nu este in grila de programe. Ce pot sa fac?
Transmite-ne solicitarea ta scrisa in orice magazin NextGen. Astfel vom analiza posibilitatea introducerii canalului TV solicitat in grila de programe. -
Magazine NextGen
-
Dep. Relatii Clienti
-
support@next-gen.ro
Serviciul de Voce (VoIP): ce este Voice over Internet Protocol (VoIP)?
Voice over Internet Protocol (VoIP) este o tehnologie folosita pentru a transmite apeluri de voce si apeluri legate de voce printr-o retea de date. NextGen foloseste aceasta tehnologie pentru a transmite apelurile dvs. folosind reteaua noastra. Serviciul de voce NextGen foloseste tehnologia VoIP pentru a va oferi o serie de caracteristici noi si imbunatatite, fara a sacrifica functiile clasice sau claritatea telefonului conventional.
Serviciul de Voce (VoIP): care sunt avantajele telefoniei VoIP fata de cea clasica?
Avantajul major este reducerea costurilor implicate de convorbirile internationale, iar calitatea serviciului este comparabila cu cea din telefonia clasica. Tehnologia VoIP este printre cele mai promitatoare in domeniul telecomunicatiilor.
Serviciul de Voce (VoIP): se pot restrictiona sau redirectiona apelurile?
Da, serviciul de VoIP NextGen ofera servicii de restrictionare si redirectionare a apelurilor, la cerere.
Pot fi restrictionate apelurile catre retelele mobile sau internationale. Pot fi redirectionate apelurile catre unul sau mai multe numere. Ambele servicii se fac la cerere. Pentru detalii te rog contacteaza-ne.
Cum pot obtine un aviz de amplasament din partea NextGen?
Avizul de Amplasament este raspunsul scris al operatorului de rețea la cererea unui solicitant, in care se precizeaza punctul de vedere fata de propunerea de amplasament a obiectivului solicitantului referitor la indeplinirea conditiilor de coexistenta a obiectivului cu retelele electrice ale operatorului.
Pentru obtinerea avizului de amplasament, solicitantul trebuie sa depuna:
1. Cerere pentru obținere Aviz de Amplasament - modelul poate fi gasit
aici.
- 2. un exemplar Certificat de urbanism, in copie;
- 3. un exemplar plan de incadrare in zona, in copie;
- 4. doua exemplare plan de situatie la scara, 1:500 sau 1:1000;
Taxa pentru eliberarea avizului de amplasament: 150 lei (tva inclus)
- Dupa depunerea documentatiei complete si achitarea contravalorii taxei pentru emiterea avizului de amplasament (AA), operatorul de retea va transmite solicitantului avizul de amplasament favorabil / favorabil conditionat, in maxim 15 zile calendaristice.
Documentatia pentru emiterea avizului de amplasament se depune de catre solicitant la punctele de lucru NextGen.
Serviciul de Voce (VoIP): ce se intampla daca nu am ton?
Verifica daca legatura (cablul) dintre telefon si priza este facuta corect.
Scoaterea si introducerea in priza a adaptorului VoIP
Daca situatia persista, va rugam sa apelati Departamentul Relatii Clientii NextGen la numerele de telefon: 03xx 564 400 (unde xx reprezinta prefixul judetului). Pentru clientii din Bucuresti si judetul Ilfov :021 569 00 10, program: Luni - Duminica 24h / 24h.
Serviciul de Voce (VoIP): doresc sa imi portez numarul de telefon. Cum pot reusi acest lucru?
Portarea numarului de telefon se va face numai la cererea ta, in momentul în care decizi sa renunti la un furnizor de servicii de telefonie pentru a putea utiliza serviciul de telefonie fixa de la NextGen. Pentru acest lucru este necesara o copie dupa actul de identitate, copie dupa ultima factura primita de la donor si completarea unei cereri de portare. Un scurt ghid de portare poti gasi
aici.
Serviciul de Voce (VoIP): cum pot vedea lista apelurilor efectuate?
Detalii cu privire la apelurile efectuate se pot obtine doar la cerere, daca titularul de contract solicita acest lucru in cadrul magazinului NextGen sau la numarul de telefon aferent Departamentului Relatii Clienti. Serviciul de Voce (VoIP): pot apela serviciul unic de urgenta 112?
Serviciul unic 112 poate fi apelat prin serviciul VoIP oferit de NextGen.
Serviciul de Voce (VoIP): se poate identifica linia care apeleaza si linia apelata?
Da, serviciile
CLIP (caller ID presentation) si CLIR (caller
ID restriction) sunt disponibile.CLIP este furnizat standard,
CLIR se seteaza la cerere. Pentru detalii te rog contacteaza-ne.