Comunicate de presa
Cele 2 mari premii, Mașni Renault Clio Life ale campaniei “CU DIVA ȘI NEXTGEN EȘTI PE DRUMUL BUN CĂTRE PREMII” și-au găsit fericiții câștigători!
Campania organizată de NextGen Communications și Diva România în perioada 04.10.2017 – 31.01.2018 s-a adresat tuturor clienților NextGen care au contractat un serviciu nou sau o extraopțiune nouă aferente portofoliului de servicii și produse ale NextGen.
Premiile, 2 Mașni Renault Clio Life au fost oferite de Diva cu ocazia lansării celui de al doilea sezon al serialului de succes „Camera de garda”.
Din dorința de a răsplăti fidelitatea abonaților săi, astfel de acțiuni promoționale au devenit tradiţie, NextGen organizând lunar astfel de campanii cu premii substanțiale.
Lista completă a câștigătorilor poate fi consultată în cadrul paginii de internet a companiei, www.next-gen.ro
http://www.vptv.ro/o-campineanca-a-castigat-un-renault-clio-life-la-campania-organizata-de-nextgen/
Cele 11 premii ale campaniei organizate de NextGen Communications și Disney și-au găsit fericiții câștigători.
Campania s-a desfășurat în perioada 01.05.2017 – 31.05.2017 și s-a adresat tuturor clienților NextGen care au răspuns corect la întrebările adresate pe pagina de Facebook NextGen Communications.
Premiile 1 Tableta Samsung, 5 Seturi Minifigurile "Mickey și Piloții de curse” și 5 termosuri "Mickey și Piloții de curse” au fost oferite de Disney cu ocazia debutului noului serial de succes „Mickey și Piloții de curse”.
Păşcănenii sunt norocoşi! Au luat cele mai mari premii la o campanie marca NextGen Communications.
Consumatorii serviciilor de televiziune, internet și telefonie NextGen Communications au avut parte de o surpriză din parte companiei. Este vorba despre o nouă campanie, intitulată de data aceasta, Mickey şi piloţii de curse, desfăşurată în luna mai, care a pus la bătaie 11 premii importante.
"Firma noastră NextGen Communications a început o nouă campanie online, pe pagina de Facebook. Aceasta a fost desfăşurată în perioada 1 mai -31 mai. A oferit posibilitatea tuturor abonaţilor Next Gen să câştige unul din cele 11 premii. Premiile au fost extrase în data de 15 iunie, iar doi dintre cei mai mari câştigători sunt păşcăneni", a declarat Gabriel Constantinescu, coordonator echipă vânzări NextGen Pașcani.
Din dorința de a răsplăti fidelitatea abonaților săi, astfel de acțiuni promoționale au devenit tradiţie, NextGen organizând lunar astfel de campanii cu premii substanțiale.
Lista completă a câștigătorilor poate fi consultată în cadrul paginii de internet a companiei, www.next-gen.ro
Campania „Back to School - Soy Luna” și-a găsit câștigătorii!
Campania “12 luni reduse la jumatate de MAXPAK, îți aduc unul dintre cele 10 televizoare Samsung Smart TV” și-a găsit câștigătorii!
Cele 10 premii ale campaniei organizate de NextGen Communications și HBO România, 10 televizoare Samsung Smart TV, și-au găsit fericiții câștigători.
Campania ce s-a desfășurat în perioada 09.05.2016 - 30.06.2016 s-a adresat tututor clienților NextGen care s-au abonat la HBO MAXPAK sau HBO MAXPAK + HBO GO
Campania “Pompierii din Chicago se întorc la Diva” și-a găsit câștigătorii!
Cele 50 premii ale campaniei organizate de NextGen Communications și DIVA Romania, și-au găsit fericiții câștigători.
Campania s-a desfășurat în perioada 01.05.2016 - 31.05.2016 și s-a adresat tuturor clienților NextGen care au accesat pagina de facebook NextGen Communications și au rezolvat jocul de puzzle.
Premiile 50 Căști audio Diva au fost oferite de DIVA cu ocazia debutului sezonului 3 al serialului „Pompierii din Chicago”.
Lista completă a câștigătorilor poate fi consultată în cadrul paginii de internet a companiei, www.next-gen.ro
Campania „Intră în lumea Da Vinci” și-a găsit câștigătorii!
Cele 10 premii ale campaniei organizate de NextGen Communications și Da Vinci, și-au găsit fericiții câștigători.
Campania s-a desfășurat în perioada 15.12.2015 - 15.01.2016 și s-a adresat tuturor clienților NextGen care au răspuns corect la întrebările adresate pe pagina de Facebook NextGen Communications.
Premiile 4 Telescoape Starscope 767 și 6 Microscoape Bresser Junior au fost oferite de Da Vinci cu ocazia promovării Enciclopediei Da Vinci Learning.
Din dorința de a răsplăti fidelitatea abonaților săi, astfel de acțiuni promoționale au devenit tradiţie, NextGen organizând lunar astfel de campanii cu premii substanțiale.
Lista completă a câștigătorilor poate fi consultată în cadrul paginii de internet a companiei, www.next-gen.ro
Campania “TNT si NEXTGEN dau startul la actiune” și-a găsit câștigătorii!
Cele 6 premii ale campaniei organizate de NextGen Communications și TNT Romania, și-au găsit fericiții câștigători.
Campania s-a desfășurat în perioada 01.10.2015 - 31.10.2015 și s-a adresat tuturor clienților NextGen care s-au abonat la serviciul TV digital.
Premiile, 4 televizoare Samsung Led TV au fost oferite de TNT cu ocazia lansării canalului TNT în România.
Lista completă a câștigătorilor poate fi consultată în cadrul paginii de internet a companiei, www.next-gen.ro
Campania “Vara începe cu DIVA” și-a găsit câștigătorii!
Cele 10 premii ale campaniei organizate de NextGen Communications și DIVA Romania, și-au găsit fericiții câștigători.
Campania s-a desfășurat în perioada 15.08.2015 - 15.09.2015 și s-a adresat tuturor clienților NextGen care s-au abonat la serviciul TV digital.
Premiile 4 televizoare Samsung Smart TV și 6 Ipod-uri Shuffle au fost oferite de DIVA cu ocazia debutului sezonului 2 din serialele „In mintea criminalului” și „Pompierii din Chicago”.
Lista completă a câștigătorilor poate fi consultată în cadrul paginii de internet a companiei, www.next-gen.ro
Campania “CONTUL TAU LA CLARITATE HD” și-a găsit câștigătorul!
Campania s-a desfășurat în perioada 02.03.2015 - 30.04.2015 și s-a adresat tuturor abonaților NextGen care și-au activat contul meu în platforma CONTUL MEU NextGen.
Premiul un Smart TV LED Sony FULL HD 102 cm și-a găsit fericitul câștigător.
Din dorința de a răsplăti fidelitatea abonaților săi, astfel de acțiuni promoționale au devenit tradiţie, NextGen organizând lunar astfel de campanii cu premii substanțiale.
Lista completă a câștigătorilor poate fi consultată în cadrul paginii de internet a companiei, www.next-gen.ro
Campania “I LIKE NEXTGEN” și-a găsit câștigătorii!
Cele 4 premii ale campaniei organizate de NextGen Communications și-au găsit fericiții câștigători.
Campania s-a desfășurat în perioada 22.01.2015 - 22.02.2015 și s-a adresat tuturor fanilor paginii de Facebook NextGen Communications .
Premiile 4 Cafetiere Nescafe Dolce Gusto Piccolo și 2 cești Nescafe au fost oferite de NEXTGEN.
Din dorința de a răsplăti fidelitatea abonaților săi, astfel de acțiuni promoționale au devenit tradiţie, NextGen organizând lunar astfel de campanii cu premii substanțiale.
Lista completă a câștigătorilor poate fi consultată în cadrul paginii de internet a companiei, www.next-gen.ro
Campania “Iarna cadourilor începe cu HBO și NextGen” și-a găsit câștigătorii!
Cele 10 premii ale campaniei organizate de NextGen Communications și HBO Romania, 10 televizoare Samsung Smart TV, și-au găsit fericiții câștigători. Campania ce s-a desfășurat în perioada 1.12.2014 - 31.12.2014 s-a adresat tuturor clienților NextGen care și-au activat opțiunea MaxPack, odată cu adăugarea a trei noi posturi în format HD.
Astfel, din decembrie 2014, HBO MaxPak de la NextGen a devenit cel mai complet pachet dedicat pasionaților de filme și seriale, cu cele trei canale noi, HBO Comedy HD, Cinemax HD și Cinemax 2 HD, oferind cea mai buna experiență în format High Definition.
https://www.youtube.com/watch?v=NwCSxEdxXro
Campania „Tombola Toamnei Sofia Intai” și-a găsit câștigătorii!
Cele 16 premii ale campaniei organizate de NextGen Communications și Disney au ajuns la fericiții câștigători.
Campania s-a desfășurat în perioada 29.09.2014 – 31.10.2014 și face parte dintr-o serie de campanii organizate de NextGen. În plus, din dorința de a răsplăti fidelitatea abonaților săi, astfel de campanii au devenit tradiţie pentru NextGen.
Premiile 1 Smart TV 3D LED Samsung 121 cm și 15 Goody bag-uri cu produse Sofia Intai au fost oferite de Disney cu ocazia noului sezon al serialului de succes Sofia Întâi.
Lista completă a câștigătorilor poate fi consultată în cadrul paginii de internet a companiei, www.next-gen.ro
S-au găsit câștigătorii campaniei: “Prinde acțiunea cu AXN și NextGen”
Cele 16 premii ale campaniei organizate de NextGen Communications și AXN au ajuns la fericiții câștigători. Campania s-a desfășurat în perioada 01.09.2014 - 30.09.2014 și face parte dintr-o serie de campanii organizate de NextGen. În plus, din dorința de a răsplăti fidelitatea abonaților săi, astfel de campanii au devenit tradiţie pentru NextGen.
Premile, oferite de AXN cu ocazia debutului sezolui 2 din serialului “Politiști fără frontiere”, au fost compuse din: 5 televizoare Smart LED Sony, 102cm, Full HD, 5 aparate foto Sony DSC-HX300V, 20MP, 3 telefoane mobile Sony Xperia Z1 Compact 4G și 3 ceasuri Sony Smartwatch 2.
Din această lună, NextGen Communications introduce în grila TV un nou post pentru vorbitorii de limbă maghiară, ATV.
ATV este primul post TV privat generalist din Ungaria, care emite din 1989, cu program variat format din știri, filme, muzică și talkshow-uri.
Alături de cele 16 posturi TV deja prezente în extraopțiunea Hungarian (Film+, Film+2, CoolTV, RTL Klub, DoQ, RTL +, Sorozat+, Muzsika TV, Erdely TV, Viasat 3, M1, M2, Nota TV, SPORT M, HIR TV, RTL II) ATV vine să completeze una din cele mai variate opțiuni pentru divertismentul abonaților NextGen vorbitori de limbă maghiară.
O veste bună pentru microbiști: cele două posturi care transmit meciurile din campionatul intern sunt acum disponibile pentru abonații NextGen Communications.
Din această saptămână, Look Plus este disponibil în grila de bază pentru toate abonamentele TV Digital de la NextGen. Astfel, toți abonații pot urmări meciuri din Liga1, în direct.
Pentru fanii infocați am pregătit o noua opțiune: FOTBAL FAN! Opțiunea include posturile: Look TV, Look Plus HD și Look TV HD și poate fi contractată pe o perioada de 1 sau 2 ani, costul lunar fiind de 9.5 lei (TVA inclus).
Primavara incepe cu AXN!
NextGen Communications aduce noroc brasovenilor care au avut încredere în serviciile de calitate oferite de către companie.
NextGen, furnizorul de servicii de televiziune, internet si telefonie, continua seria concursurilor cu tombola pentru clientii sai prin campania desfasurata in parteneriat cu AXN „PRIMAVARA INCEPE CU AXN” (concurs desfăşurat în perioada 01.04.2014 şi 30.04.2014), campanie ce a avut ca scop sa aduca in atentia consumatorilor lansarea sezonului 2 al serialului Hannibal difuzat pe postul AXN.
Unul dintre brasoveni a avut norocul de a fi desemnat castigator in urma extragerii la sorti, acesta a primit ca si premiu unul dintre cele 10 televizoare Sony LED Smart TV Full HD furnizat de catre AXN.
NextGen a făcut o tradiţie din a oferi clienţilor tombole şi premii prin care să fie cât mai aproape de ei şi va continua acest demers dorind sa rasplateasca fidelitatea clientilor sai.