CARIERE
Căutăm un Superstar în Vânzări!
Posturi valabile pentru locatiile Targoviste si Campina / Radauti si Pascani.
Te pasionează vânzările ︌și ești motivat să construiești relații solide cu clienții?
Alătură-te echipei noastre și hai
să revoluționăm împreună lumea telecomunicațiilor!
Ce ne dorim de la tine:
Experiență în vânzări B2B (de preferat în telecomunicații, dar nu obligatoriu).
Abilități excelente de comunicare și negociere.
Orientare către rezultate și dorința de a depăși obiectivele.
Permis de conducere categoria B (un avantaj).
Ambiție, proactivitate și o atitudine pozitivă!
Descrierea jobului
Ce vei face:
Identifici și contactezi clienți business din diverse industrii.
Dezvolți parteneriate de succes prin oferirea soluțiilor noastre personalizate ︁︈︈︁︇︃︁︁︀de
telecomunicații.
Negociezi și închei contracte avantajoase pentru ambele părți.
Contribui activ la creșterea portofoliului nostru de clienți și la succesul
echipei.
Ce îți oferim:
Pachet salarial atractiv: salariu fix + bonusuri generoase bazate pe
performanță.
Tichete de masa si asigurare medicala.
Oportunități de dezvoltare profesională: training-uri și suport constant
pentru a-ți atinge potențialul maxim.
Echipă dinamică și prietenoasă: vei lucra alături de oameni care te
inspiră să fii cel mai bun.
Instrumente de lucru moderne și resurse care să-ți ușureze activitatea.
Descrierea companiei:
Suntem un furnizor de top în domeniul serviciilor de telecomunicații (internet, telefonie și TV) și credem în puterea conexiunilor - atât între oameni, cât și între afaceri.
Cum aplici?
Trimite-ne CV-ul tău și o scurtă prezentare la adresa de e-mail: cariere[at]next-gen.ro
Hai să construim împreună viitorul telecomunicațiilor!
Te așteptăm în echipa noastră!
DESCRIERE
NextGen Communications isi doreste un coleg/a nou/a in echipa noastra - Agenti Vanzari D2D!
Responsabilităţile importante:
· Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei;
· Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute;
· Îndeplinirea targetului lunar de vânzări;
· Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia.
Profilul candidatului:
· Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client;
· Fără limită de vârstă!
Oferta (bonusuri, beneficii):
· Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime.
· Posibilitatea de promovare;
· Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere;
· Program flexibil;
· Mediu de lucru dinamic şi antrenant;
Te asteptam in echipa noastra !
Responsabilitati
- Instaleaza echipamentele de telecomunicatii;
- Executa lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii;( FTP/UTP/COAX/FO);
- Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;
- Asigura instalarea si service clientilor companiei ;
- Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate.
Candidatul ideal:
- Studii medii;
- Obligatoriu permis de conducere categoria B;
- Spirit de lucru in echipa;
- Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interacționează;
- Disponibilitate la lucru in ture inclusiv in zile nelucratoare;
Oferim:
- Salariu motivant;
- Bonuri de masa;
- Pachet Medical in parteneriat cu MedLife/ Regina Maria;
Candidatul ideal: Persoana motivata de atingerea obiectivelor, cu atitudine de invingator.
Responsabilitati:
• Identificarea si contactarea clientilor business, in vederea promovării serviciilor specifice NextGen Communications;
• Sustinerea vizitelor la prospecti/clienti in vederea identificarii nevoilor si oportunitatilor de vanzare;
• Negocierea si semnarea contractelor de vanzare cu clientii business;
• Colaborarea cu departamentele responsabile in vederea implementarii contractelor semnate;
• Initierea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii business;
• Crearea oportunitatilor de vanzare prin cold calling, prospectare in teren,networking,etc;
• Monitorizarea evolutiei pietei de telecomunicatii si a actiunilor competitiei ;
• Raportarea corecta si completa a activitatilor zilnice
Oferim:
• Pachet salarial fix + parte variabila in raport cu performantele;
• Bonuri de masa;
• Pachet Medical in parteneriat cu Med Life;
• Instrumente de lucru specifice pozitiei: masina, laptop, telefon;
Cerinte:
• Minim studii medii;
• Permis auto categoria B
• Experienta relevanta de minim 1 an in vanzari, de preferat in vanzari business (persoane juridice);
• Abilitati de Vanzare si Negociere;
• Abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;
• Orientare catre atingerea rezultatelor, Proactivitate si orientare catre client;
• Bune abilitati dre interactiune si dezvoltare a relatiilor profesionale;
• Abilitati foarte bune de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel dintr-o organizatie;
• Abilitati in rezolvarea problemelor si planificarea activitatii;
Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [ at ] next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect denumirea poziţiei. Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi. |
Candidatul ideal: Persoana motivata de atingerea obiectivelor, cu atitudine de invingator.
Responsabilitati:
• Identificarea si contactarea clientilor business, in vederea promovării serviciilor specifice NextGen Communications;
• Sustinerea vizitelor la prospecti/clienti in vederea identificarii nevoilor si oportunitatilor de vanzare;
• Negocierea si semnarea contractelor de vanzare cu clientii business;
• Colaborarea cu departamentele responsabile in vederea implementarii contractelor semnate;
• Initierea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii business;
• Crearea oportunitatilor de vanzare prin cold calling, prospectare in teren,networking,etc;
• Monitorizarea evolutiei pietei de telecomunicatii si a actiunilor competitiei ;
• Raportarea corecta si completa a activitatilor zilnice
Oferim:
• Pachet salarial fix + parte variabila in raport cu performantele;
• Bonuri de masa;
• Pachet Medical in parteneriat cu Med Life;
• Instrumente de lucru specifice pozitiei: masina, laptop, telefon;
Cerinte:
• Minim studii medii;
• Permis auto categoria B
• Experienta relevanta de minim 1 an in vanzari, de preferat in vanzari business (persoane juridice);
• Abilitati de Vanzare si Negociere;
• Abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;
• Orientare catre atingerea rezultatelor, Proactivitate si orientare catre client;
• Bune abilitati dre interactiune si dezvoltare a relatiilor profesionale;
• Abilitati foarte bune de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel dintr-o organizatie;
• Abilitati in rezolvarea problemelor si planificarea activitatii;
Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [ at ] next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect denumirea poziţiei. Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi. |
Candidatul ideal: Persoana motivata de atingerea obiectivelor, cu atitudine de invingator.
Responsabilitati:
• Identificarea si contactarea clientilor business, in vederea promovării serviciilor specifice NextGen Communications;
• Sustinerea vizitelor la prospecti/clienti in vederea identificarii nevoilor si oportunitatilor de vanzare;
• Negocierea si semnarea contractelor de vanzare cu clientii business;
• Colaborarea cu departamentele responsabile in vederea implementarii contractelor semnate;
• Initierea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii business;
• Crearea oportunitatilor de vanzare prin cold calling, prospectare in teren,networking,etc;
• Monitorizarea evolutiei pietei de telecomunicatii si a actiunilor competitiei ;
• Raportarea corecta si completa a activitatilor zilnice
Oferim:
• Pachet salarial fix + parte variabila in raport cu performantele;
• Bonuri de masa;
• Pachet Medical in parteneriat cu Med Life;
• Instrumente de lucru specifice pozitiei: masina, laptop, telefon;
Cerinte:
• Minim studii medii;
• Permis auto categoria B
• Experienta relevanta de minim 1 an in vanzari, de preferat in vanzari business (persoane juridice);
• Abilitati de Vanzare si Negociere;
• Abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;
• Orientare catre atingerea rezultatelor, Proactivitate si orientare catre client;
• Bune abilitati dre interactiune si dezvoltare a relatiilor profesionale;
• Abilitati foarte bune de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel dintr-o organizatie;
• Abilitati in rezolvarea problemelor si planificarea activitatii;
Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [ at ] next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect denumirea poziţiei. Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi. |
Candidatul Ideal
- Studii superioare, de preferat profil economic;
- Carnet conducere categoria B;
- Minim 2 ani experienta in vanzari directe si/sau management;
- Cunostinte operare PC: Excel, Word;
- Disponibilitate pentru deplasari;
- Abilitatea de a construi o echipa;
- Abilitatea de comunicare si persuasiune;
- Competente de instruire si motivare a echipei;
- Experienta relevanta in vanzari;
- Gandire proactiva, creativitate si initiativa;
- Orientare catre client si rezultate;
- Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare a echipei;
Descrierea jobului
Rol si responsabilitati:
- Conduce si dezvolta departamentul de vanzari Nextgen Communications in zona alocata;
- Recruteaza membrii echipei de vanzari si asigura managementul acesteia;
- Implementeaza strategia nationala de marketing si vanzari a companiei la nivel local;
- Organizeaza evenimente la nivel local;
- Colecteaza informatii, propune masuri si realizeaza rapoarte privind procesul de vanzare din zona sa de activitate;
- Asigura instruirea, coaching-ul si motivarea echipei;
- Asigura indeplinirea obiectivelor de vanzari, prin utilizarea tuturor instrumentelor.
Beneficii oferite:
- Pachet salarial atractiv (salariu fix si parte variabila lunara);
- Mediu de lucru placut;
- Oportunitati de promovare/dezvoltare profesionala;
Descrierea companiei
Compania apare in anul 2008 si face parte din grupul Orange Romania Communications, si a fost creata cu scopul principal de a oferi o alternativa avantajoasa la ofertele principalilor jucatori de pe pietele locale, folosind totodata cele mai noi tehnologii in domeniu, permitand furnizarea de servicii competitive.
NextGen conecteaza peste jumatate de milion de locuinte, printr-o retea de ultima generatie, oferind servicii de internet, televiziune si telefonie, prin intermediul celor 500 de profesionisti ce asigura asistenta permanenta.
Candidatul Ideal
- Studii superioare, de preferat profil economic;
- Carnet conducere categoria B;
- Minim 2 ani experienta in vanzari directe si/sau management;
- Cunostinte operare PC: Excel, Word;
- Disponibilitate pentru deplasari;
- Abilitatea de a construi o echipa;
- Abilitatea de comunicare si persuasiune;
- Competente de instruire si motivare a echipei;
- Experienta relevanta in vanzari;
- Gandire proactiva, creativitate si initiativa;
- Orientare catre client si rezultate;
- Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare a echipei;
Descrierea jobului
Rol si responsabilitati:
- Conduce si dezvolta departamentul de vanzari Nextgen Communications in zona alocata;
- Recruteaza membrii echipei de vanzari si asigura managementul acesteia;
- Implementeaza strategia nationala de marketing si vanzari a companiei la nivel local;
- Organizeaza evenimente la nivel local;
- Colecteaza informatii, propune masuri si realizeaza rapoarte privind procesul de vanzare din zona sa de activitate;
- Asigura instruirea, coaching-ul si motivarea echipei;
- Asigura indeplinirea obiectivelor de vanzari, prin utilizarea tuturor instrumentelor.
Beneficii oferite:
- Pachet salarial atractiv (salariu fix si parte variabila lunara);
- Mediu de lucru placut;
- Oportunitati de promovare/dezvoltare profesionala;
Descrierea companiei
Compania apare in anul 2008 si face parte din grupul Orange Romania Communications, si a fost creata cu scopul principal de a oferi o alternativa avantajoasa la ofertele principalilor jucatori de pe pietele locale, folosind totodata cele mai noi tehnologii in domeniu, permitand furnizarea de servicii competitive.
NextGen conecteaza peste jumatate de milion de locuinte, printr-o retea de ultima generatie, oferind servicii de internet, televiziune si telefonie, prin intermediul celor 500 de profesionisti ce asigura asistenta permanenta.
Credem ca atribute precum capacitatea foarte buna de comunicare si relationare, atentia
distributiva, simtul pentru detalii semnificative si abilitatea rapida de decizie sunt caracteristicile unui profesionist,
Responsabilităţile importante:
Desfăşoară acţiuni de promovare a serviciilor NextGen atât pentru potenţialii clienţi cât şi pentru cei existenţi;
Întocmeşte şi semnează (contracte, acte adiţionale, cereri, etc);
Oferă informaţii corecte şi complete clienţilor, în funcţie de solicitările acestora;
Preia, verifică şi soluţionează situaţiile şi solicitările primite de la clienţi;
Urmăreşte modul în care a fost soluţionată situaţia clientului şi îl contactează pe acesta pentru comunicarea rezoluţiei;
Promovează imaginea companiei într-o manieră pozitivă, proactiva şi orientată către client.
Profilul candidatului:
Studii medii, studiile superioare reprezintă un avantaj;
Minim 6 luni experienţă în activităţi care implică lucrul în relaţii cu clienţii;
Cunoştinţe utilizare PC: Windows, MS Office (Excel);
Abilităţi excelente de comunicare şi persuasiune;
Orientare către client;
Disponibilitate de învăţare continuă, flexibilitate şi deschidere la nou.